سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که خود رأى گردید به هلاکت رسید ، و هر که با مردمان رأى بر انداخت خود را در خرد آنان شریک ساخت . [نهج البلاغه]
زلال
مطابق آمار رسمی سازمان ملل
آوارگی 50 هزار نفر از ساکنین غزه در اثر تهاجمات صهیونیستها

خبرگزاری فارس: مطابق آمار منتشر شده از سوی نهادهای رسمی وابسته با سازمان ملل در نوار غزه، در اثر تهاجمات نظامی رژیم صهیونیستی به این باریکه، حدود چهار هزار خانه ویران و بیش از 50 هزار تن از ساکنین غزه بی خانمان شده اند. 

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری "بی بی سی راشن"، سازمان ملل متحد اظهار داشت که بازسازی نوار غزه پس از سه هفته بمب باران توسط ارتش رژیم صهیونیستی به میلیاردها دلار نیازمند است.
بر اساس گزارشات، بان کی مون، دبیر کل سازمان ملل متحد روز سه شنبه از نوار غزه دیدن خواهد کرد تا دقیق تر بتواند میزان خسارات و خرابی ها را در این منطقه برآورد نماید.
بر اساس اطلاعات سازمان ملل متحد، در نتیجه عملیات نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه که سه هفته به طول انجامید، ده ها هزار فلسطینی سرنوشت خود را به دست تقدیر سپرده‌اند.
بر طبق اطلاعات رسمی منتشر شده، حدود چهار هزار خانه ویران شده است و بیش از 50 هزار تن از ساکنین غزه بی خانمان شده اند. حدود 400 هزار نفر از ساکنین این منطقه حتی به آب آشامیدنی دسترسی ندارند.
خبرنگار بی بی سی در غزه اعلام داشت که تمام خانه های شهر با خاک یکسان شده اند و بیرون کشیدن اجساد از زیر آوار همچنان ادامه دارد.



نوشته شده توسط مالک 87/11/1:: 5:44 عصر     |     () نظر